Bloggportalen Statistik

måndag 20 februari 2012

Monday!

Idag åkte hela familjen på matt-jakt! Vi var på två mattbutiker men vi hittade den rätta mattan på Kilands mattor på Öster i Jönköping. Där sålde de entrémattor som metervara så vi sa bara att vi behövde en matta som är 92X150 cm och så skar de till mattan i exakt det måttet vi ville ha. De hade många olika typer av entrémattor i olika färger att välja bland så det var suveränt! Inte så farligt dyrt heller, vi betalade 250:- för vår matta. Så här blev resultatet, hejdå skitigt golv!:



Och så här blev skötbordet på övervåningen, det blev jättebra! Sen när vi inte behöver skötbord mer så kan man bara göra om det till vanlig byrå! Nu vill jag nästan hellre ha det på nedervåningen där vi byter mest men det får inte plats i vår lilla tvättstuga så där vi får nöja oss med det lilla skötbordet, det är ju bra det också!

Innan var jag iväg för att sola och åkte förbi Babyproffsen för att kolla vad de tog för Medelas flaskor till bröstmjölk, vi behöver ha några extra flaskor nu när jag ska pumpa ut så det räcker en hel dag när jag är iväg på eventuell möhippa (;)) och sen när vi gifter oss ska vi också mata på flaska, kommer ta tid att pumpa ut mjölk för hela dagar! På Babyproffsen tog de 259:- för 3 flaskor, vi kollade på nätet och där vi hittade vi ett företag som tog 139:- för exakt samma flaskor! En viss prisskillnad så vi beställer på nätet istället..! Hur kan det skilja 120:- för samma produkt?? Helt otroligt.. Dock hittade jag detta sovstöd som Nils kan ha i sitt babyskydd så att hans huvud inte hänger ner när han sover, det ser så otäckt ut!

Här är jag färdig för solariet, nu ska jag bli brun inför bröllopet! :) Otroligt skönt att få en tupplur också i lugn och ro!

Kvälls- Nils! :) Snart kommer Nils farmor hit för att hälsa på sitt barnbarn, vi får hoppas han håller sig vaken tills hon kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar