Bloggportalen Statistik

tisdag 16 juli 2013

Urvuxna kläder

Rensade i Nils garderob innan och hittade många gamla favoriter som Nils har vuxit ur. Men det känns så kul att de kommer till användning snart igen! Som den här björn-dräkten som Nils fick av moster Jessie, den användes flitigt. Så mycket att vi till och med köpte en till likadan i en större storlek :)

Åh, tittade på gamla bilder nu för att leta efter bilder med Nils och björndräkten och jag blev alldeles nostalgisk! Vilket roligt år 2012 var! Och så fort det gick.. Jag försöker tänka att det kommer bli lika roligt nästa gång jag är föräldraledig men jag blev lite mer varse idag efter att jag lunchat med en kollega som har två barn tätt med bara 15 månader mellan att det kanske inte blir så lätt med 2 barn..! Så jag får nog förbereda mig på det! :) :) Men jag ska ta vara på Nils 15 timmar på dagis och se till att att få en hel del bebismys ändå :)

Nu har vi precis grillat korv och tittat på Allsång på Skansen. Nils somnade tidigt som tur var, men han sov ju inte så mycket på dagen. Vi får se om han kommer behöva Alvedon inatt. Han åt iallafall en 300- välling innan han somnade, bra tecken!

Här är Nils i björndräkten, precis anländ till öppna förskolan. Bilden är tagen 15 mars 2012
Björnen och farmor :)




1 kommentar: